FREDI BREUNIG

Fredis Glosse

Gsundheitsdschegg in die C-Klass (Mundart)

06.08.2019
Aufmerksam verfolg natürlich aach ich n Regionalliga-Auftritt vo die Abschter Fußballer. Unn bin stolz offs Grabfeld. Die Könshöfer Tischtennisspieler in die Bundesliga, die Abschter Fußballer in die Regionalliga unn die vo Borderf in die Bayernliga. Der Wahnsinn! Intressiert hobb ich aa gelese, woss die Abschter alles müss mach hönn, öm in die höchst bayrisch Spielklass mitmach zu döffe. A neue Gästefantribüne gebaut, n Raum für die Dobbingkontroll, Absperrunge und und und. Aach intressant: jeder Regionalliga-Fußballer muss vuur die Saison of sein Gsundheitszustand öndersücht wer. Domit söll dem plötzliche Herztod vorgebeugt wer. „Wir müssen sicherstellen, dass die Spieler gesund sind und die uneingeschränkte Sportfähigkeit bescheinigen“, hodds ghässe. Wos mich zum Nochdenke gebrochd hodd, is die Tatsach, däss die junge Bursche, die doo in die Regionalliga Fußball spiele, mehrmols die Woche trainiern, kee Gramm Fett of die Ribbe unn domit a Figürle hömm wie gemolt, doch automatisch dobbfit sei müsste! Mecht do so a Gsundheitsuntersuchung Sinn? Wenn ich mich oo mei aktiv Zeit als Fußballer in die Reserve vo a C-Klasse-Mannschoffd (also s önderschd, woss bein Fußball überhaupt gidd!) derinner, wääs ich, wer ächendlich ondersücht ghörd hädd. Zwee Zenner schwer, keen Meter siebzig groß unn nooch zääh Minudde Spiel n roode Kopf wie a Bibbgööger! Bei derre hädd mer n Gsundheitsdschegg müss mach! Nur: no hädd mer kee Mannschoffd zommgebrocht, weil der Doggder alle s Spiele verboode hädd! Die sportmedizinisch Versorgung wor früher bein Fußball in die C-Klass sowieso „suboptimal“. Bei a Verletzung iss als erschtes ömmer Luft gebumbd wurrn. Egal, wos eener hadd! Unn als Geheimwaffe iss „Finalgon“ eigsetzt wurrn. Werd ich mei Labdooch lang nedd vergesse! Brönnd wie Feuer, unn doss hömm se mir, wie ich weeche a Rückenverletzung off n Bauch geleeche wor, offn Buggel gschmiert. Wenn mer so doo licht, iss s Kreuz jo wie a brääds Flußbett unn die Brönnsalbe bleid stenn. Ich bin no aufgstanne, s wor worm, unn die Salbe, dann scho dünnflüssig, iss, der Schwerkraft folgend, noch onnde gelaffe. Dohie, woos no ganz, ganz eng würrd. Unn worm!!! Ach wos, worm?! Brönnhääs!!! So schnell wie domols woor ich noch nie vonn Sportplatz honnde unn onnder die eiskalt Dusche gewassd! Servus, der Eustach.

<< zurück